Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz portal może działać lepiej. Dowiedz się więcej.Rozumiem

Reklamacje

Reklamacje

Dane kontaktowe do składania reklamacji

Nazwa: ESPADA Wojciech Makowski
Organ rejestrowy: MINISTER PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII
NIP: 9671328465
REGON: 383911354
Adres siedziby: ul. Kijowska 44 85-703 Bydgoszcz
Adres poczty elektronicznej: kontakt@spotkajmnie.pl
Numer telefonu: 796249429
Adres do składania reklamacj: kontakt@spotkajmnie.pl

Reklamacje

  1. Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące Usług świadczonych w ramach Serwisu, a w szczególności ich niewykonania lub nienależytego wykonania.
  2. Reklamacje można poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail: kontakt@spotkajmnie.pl.
  3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię i nazwisko bądź nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby, adres e-mail) bądź oznaczenie Użytkownika (login, adres e-mailowy) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
  4. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Użytkownika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Użytkownika.

Informacje dodatkowe

Użytkownik posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  1. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Usługodawcą.
  2. może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.